دل من...
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

دل من...



دل من تـنها بـود ،
  دل من هرزه نـبـود ...
      دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا
         به کجا ؟!
           معـلـوم است ، به در خانه تو !
              دل من عادت داشـت ،
                  که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری
                       که تو هر روز آن را به کناری بزنی ...
                            دل من ساکن دیوار و دری ،
                                که تو هر روز از آن می گـذری .
                                    دل من ساکن دستان تو بود
                                        دل من گوشه یک باغـچه بـود
                                            که تو هر روز به آن می نگری
                                                راستی ، دل من را دیـدی ...؟!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ شنبه 23 مهر 1390برچسب:,